سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین شرکت حسابداری تهران

موسسات حسابداری عمومی

شرکت‌های حسابداری عمومی معمولاً از حسابداران رسمی استفاده می‌کنند که در زمینه‌های حسابرسی، مالیاتی و مشاوره مدیریت کار می‌کنند. چهار شرکت، همانطور که مربی حسابداری توضیح می دهد، چهار شرکت بزرگ نامیده می شوند، بزرگترین شرکت ها در صنعت حسابداری دولتی هستند. اینها ارنست و یانگ، پرایس واترهاوس کوپرز، دیلویت تاچ توماتسو و کی پی ام جی هستند. شرکت های دولتی این شرکت ها و سایر شرکت ها را برای تکمیل وظایف حسابداری مورد نیاز SEC استخدام می کنند. شرکت های حسابداری منطقه ای و محلی حسابرسی و سایر وظایف حسابداری را برای مشتریان منطقه ای و محلی انجام می دهند.

بسیاری از خدماتی که شرکت‌های حسابداری عمومی ارائه می‌دهند، طبق دفتر آمار کار ایالات متحده، عبارتند از:

بررسی صورتهای مالی برای اطمینان از مطابقت آنها با قوانین و مقررات.
تهیه اظهارنامه مالیاتی و اطمینان از پرداخت به موقع مالیات.
بررسی سیستم های حسابداری برای اطمینان از استفاده از روش های پذیرفته شده حسابداری.
تجزیه و تحلیل عملیات مالی و ارائه بهترین اقدامات به مدیریت.
پیشنهاد راه هایی برای کاهش هزینه ها، افزایش درآمد و افزایش سود.

خدمات حسابداری قانونی

شرکت‌های حسابداری قانونی از مهارت‌های حسابداری و سیاست‌های قانونی برای کشف فعالیت‌های متقلبانه و غیرقانونی استفاده می‌کنند. شرکت های دولتی و خصوصی شرکت های حسابداری قانونی را برای بررسی سوابق مالی استخدام می کنند. گاهی اوقات حسابداران پزشکی قانونی با مجریان قانون محلی و فدرال کار می کنند. هنگامی که یک کارفرما یا آژانس فدرال علیه افراد دخیل در کلاهبرداری شرکتی اقدام قانونی می کند، دادگاه ها ممکن است از حسابداران پزشکی قانونی بخواهند که به عنوان شاهدان متخصص شهادت دهند. در پرونده های دادگاه، حسابداران پزشکی قانونی ممکن است نیاز به ارائه شواهدی مبنی بر اختلاس، سرقت هویت، پولشویی و دستکاری قیمت سهام داشته باشند.

شرکت خدمات حسابداری

شرکت های حسابداری وظایف اساسی حسابداری را برای شرکت های کوچک و متوسط ??انجام می دهند. هیچ گواهی برای حسابداران مورد نیاز نیست، اگرچه ممکن است به دنبال گواهی باشند. شرکت های حسابداری معمولاً شرکت های کوچکی هستند که فقط تعداد کمی کارمند دارند. خدمات ارائه شده توسط شرکت های حسابداری شامل حساب های دریافتنی، حساب های پرداختنی، تسویه حساب های بانکی، تطبیق فروش اعتباری، تهیه صورت های مالی و تهیه گزارش های حسابداری است. خدمات اضافی ارائه شده توسط شرکت های حسابداری شامل حقوق و دستمزد، تهیه مالیات مشاغل کوچک و تهیه بسته وام است.

آیا اداره یک شرکت حسابداری بهترین گزینه برای شماست؟

حسابداران و سایر متخصصان به طور فزاینده ای به جای کارمندی، مستقل کار می کنند. فاینانس آنلاین گزارش می دهد که شرکت های بزرگ حسابداری در تلاش برای پر کردن موقعیت های باز خود هستند زیرا نرخ بیکاری حسابداران حدود 2? است. با این حال، همه حسابداران مجبور نیستند شغل خود را برای شخص دیگری صرف کنند. برای حسابدارانی که رویای آنها راه اندازی شرکت خود است، حسابداری امروز جنبه هایی را که باید قبل از تأسیس یک کسب و کار در نظر گرفته شود فهرست می کند:

  • برآوردن نیازهای مشاغل کوچک و افراد به تنهایی مستلزم ترکیب مناسبی از مهارت ها و تجربه حسابداری است.
  • شروع هر کسب و کاری نیاز به انگیزه و ابتکار دارد.
  • موفقیت به حمایت خانواده شما نیز بستگی دارد.
  • ایجاد درآمد نیازمند مهارت بازاریابی برای جلب نظر مشتریان است.
  • راه کسب بالاترین هزینه ها، متمایز کردن کسب و کار از طریق تخصص حسابداری است که به مجموعه ای از مهارت ها و تجربه نیاز دارد.

آیا ترجیح می‌دهید یک کسب‌وکار/رئیس باشید یا کارمند؟

مزیت اصلی کار به عنوان کارمند یک شرکت حسابداری، امنیت داشتن یک چک حقوق منظم و مزایای ارائه شده توسط کارفرما مانند برنامه های مراقبت های بهداشتی و بازنشستگی است. با این حال، بسیاری از حسابداران از محدودیت‌های کارمند بودن رنج می‌برند:

کارمندان بر انجام وظایف فردی به موقع تمرکز می‌کنند، در حالی که کارآفرینان برای ادامه فعالیت، ایجاد یک جریان ثابت کسب‌وکار را در اولویت قرار می‌دهند.

کارکنان عموماً تأثیر محدودی بر برنامه‌های استراتژیک و تعیین اهداف شرکت حسابداری دارند، در حالی که کارآفرینان اهداف خود را تعیین می‌کنند و بهترین مسیر را برای دستیابی به آنها تعیین می‌کنند.

کارمندان ممکن است گاه به گاه پاداش های مبتنی بر عملکرد دریافت کنند، اما کارآفرینان می توانند مستقیماً از مزایای مالی کار سخت و نوآوری خود بهره ببرند.

برای ورود به شرکت حسابداری اینجا کلیک کنید.